FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wallahi adama bak bisküvi satmak için konu açmiş diyordum ama velakin şuan konu yorumlarını okuyunca yutkunur oldum 2 kutu alayım diyorum ama bağımlı olursak ne yapıcaz böyle siz devamlı getirtebilir misinz ?
benimde almaya niyetim varda arkadaş cevap vermiyor yazılanlara bisküvileri kendinemi ayırdı ne