Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
wallahi adama bak bisküvi satmak için konu açmiş diyordum ama velakin şuan konu yorumlarını okuyunca yutkunur oldum 2 kutu alayım diyorum ama bağımlı olursak ne yapıcaz böyle siz devamlı getirtebilir misinz ?