• 17-12-2012, 14:05:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    18 MART GÜNCEL


    Elimde sadece vanilyalı 54 KUTU OREO BULUNMAKTADIR.
    1 Kutu OREO'nun icerisinde toplam 16 biskuvi vardır. Agırlıgı 176gr'dır.
    Son Kullanma Tarihleri - EKİM 2013 Yılıdır
    Kargolama Yurtiçi kargo ile %25 indirimli olarak gönderilecektir. İsteğe bağlı olarak PTT kargodan da gönderim yapabilirim.


    TWİTTER'dan bizi takip edin !!!
    www.twitter.com/oreotr




    Her türlü sorunuz için P.M veya MAIL atabilirsiniz.

    cakiciozer@Gmail.com MAIL
    ozer@cakici.tk MSN

    KUTU FİYATI - 7 TL
    10 KUTU ve ÜZERİ - 6 TL




    SANALPAZAR
    http://www.sanalpazar.com/Efsane-Bis...o-__isp6701988

    GİTTİGİDİYOR
    http://urun.gittigidiyor.com/yiyecek...-oreo-80866943
  • 17-12-2012, 15:08:19
    #2
    16 bisküvi derken 16 adet yuvarlak bisküvimi yoksa 16 paket bisküvimi
  • 17-12-2012, 15:23:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 bisküvi derken 16 adet yuvarlak bisküvimi yoksa 16 paket bisküvimi
    1 kutunun icerisinde 4 paket var. Her paketin icerisinde de 4er oreo biskuvi var. yani 16 yuvarlak biskuvi
  • 17-12-2012, 15:25:30
    #4
    biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 bisküvi derken 16 adet yuvarlak bisküvimi yoksa 16 paket bisküvimi
    16 adet bisküvi hocam. Kutusu 7 TL bu bisküvinin. Yalnız öyle Biskrem, Tutku vs. bisküvilere benzemez bağımlılık yapar bu.
  • 17-12-2012, 15:47:19
    #5
    vay be tanesi 40 kuruşa denk geliyor niye böyle pahalı
  • 17-12-2012, 15:49:07
    #6
    oreo'nun olayı nedir? ben ilk defa duydum
  • 17-12-2012, 16:02:23
    #7
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oreo'nun olayı nedir? ben ilk defa duydum
    biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay be tanesi 40 kuruşa denk geliyor niye böyle pahalı
    Oreo dünyanın en güzel bisküvisidir. Bisküvide son nokta diyebiliriz. Daha ötesini hiçbir yerde hiçbir şekilde yiyemezsiniz. Bir yerde tost 2 TL iken bir yerde 6-7 TL oluyor, içinde kullanılan malzemenin kalitesi ve yapılış formülü ile alakalı bir durum bu. Ha bir de Türkiye'de üretilmiyor yurtdışından geliyor bunun vergisi vs. var o yüzden bu kadar pahalı.
  • 17-12-2012, 16:02:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Oreo 100 yillik bir biskuvi,1912 yilindan bu yana uretimi devam eden bir marka.
    Sicak sute bandirilip yendiginde o aldiginiz tadi,suan Turkiyede uretilen herhangi bir biskuviden almaniz imkansiz. Ben suan buradan ne desem fayda etmez,yiyip tadini alan anlar ne demek istedigimi
  • 17-12-2012, 16:36:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Oreo'ya sakın yaklaşmamanızı tavsiye ediyorum arkadaşlar! Benimki uyarıdır. Sonradan pişman olmayın benim gibi..

    2 kutu almıştım, yemin ediyorum size... Bitince elim ayağım titredi 1-2 saat sonra. Ya abi yok böyle bir tat yaa. Tadı tam oturmuş, çikolatası, kıvamı falan her şeyi müthiş. Bisküviden bahsediyoruz evet. Ve eğer bağımlısı olursanız her yerde bulamazsınız bu da kötü bir şey olur sizin için. Hesabımda para olsa yemin ederim hemen sipariş geçerdim ama link satmak için konu açtım sırf bisküvi almak için

    Sakın bulaşmayın Vazgeçemezsiniz.