Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oreo'nun olayı nedir? ben ilk defa duydum
biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be tanesi 40 kuruşa denk geliyor niye böyle pahalı
Oreo dünyanın en güzel bisküvisidir. Bisküvide son nokta diyebiliriz. Daha ötesini hiçbir yerde hiçbir şekilde yiyemezsiniz. Bir yerde tost 2 TL iken bir yerde 6-7 TL oluyor, içinde kullanılan malzemenin kalitesi ve yapılış formülü ile alakalı bir durum bu. Ha bir de Türkiye'de üretilmiyor yurtdışından geliyor bunun vergisi vs. var o yüzden bu kadar pahalı.