biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 bisküvi derken 16 adet yuvarlak bisküvimi yoksa 16 paket bisküvimi
16 adet bisküvi hocam. Kutusu 7 TL bu bisküvinin. Yalnız öyle Biskrem, Tutku vs. bisküvilere benzemez bağımlılık yapar bu.