Oreo'ya sakın yaklaşmamanızı tavsiye ediyorum arkadaşlar! Benimki uyarıdır. Sonradan pişman olmayın benim gibi..
2 kutu almıştım, yemin ediyorum size... Bitince elim ayağım titredi 1-2 saat sonra. Ya abi yok böyle bir tat yaa. Tadı tam oturmuş, çikolatası, kıvamı falan her şeyi müthiş. Bisküviden bahsediyoruz evet. Ve eğer bağımlısı olursanız her yerde bulamazsınız bu da kötü bir şey olur sizin için. Hesabımda para olsa yemin ederim hemen sipariş geçerdim ama link satmak için konu açtım sırf bisküvi almak için
Sakın bulaşmayın

Vazgeçemezsiniz.