biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kargom geldi,

ürün orjinal ve şubat 2014 e kadar son kullanma tarihi var.

Teşekkürler hamido...
Sıcak süte bandırarak tüketin,yeğenlere afiyet olsun şimdiden. Teşekkürler