abartılıyor diyenler var hocam hatta konu yu açanda aynı fiyattan satışını yapmış donanimhaberde konusu var aynı eti negro gibi hatta ben negroyu daha fazla seviyorum diye yazan onlarca insan var hocam bende almayı düşünüyorum ama açıklarsanız alcam
insaların çoğu samsung s3 orjinal ile replikasınıda ayırt edemiyor hatta replikasına sahip olduğunda ucuza aldım kar ettim sanıyor. negro örneğide aynı mantık biri orjinal diğeri alaksız bir replika.