ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında hiç denemedim ama yorumları okuyunca kesin almak lazım gibi düşünüyorum

Fakat kargoda ezilme gibi şeyler olabilir sanırım...
Merhaba

Şu güne kadar bir çok sayıda OREO sattım hiç ezilme gibi bir problem ile karşılaşmadım çok şükür. Kutuyu olduğu gibi kargolamıyorum zaten,bir güzel sarıp sarmalayıp kargoluyorum. Ondan dolayı ezilme riski çok düşük