Aslında hiç denemedim ama yorumları okuyunca kesin almak lazım gibi düşünüyorum
Fakat kargoda ezilme gibi şeyler olabilir sanırım...
Merhaba
Şu güne kadar bir çok sayıda OREO sattım hiç ezilme gibi bir problem ile karşılaşmadım çok şükür. Kutuyu olduğu gibi kargolamıyorum zaten,bir güzel sarıp sarmalayıp kargoluyorum. Ondan dolayı ezilme riski çok düşük