Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estafurullah baltalamak gibi bir amaç güddüğünüzü katiyyen düşünmüyorum. Oreoyu sevmeye bilirsiniz,negro ile farkı yok bence diyebilirsiniz sizin damak tadınız,birşey diyemem. Fakat sadece Amerikada amerikalılar deli oluyor derseniz,orda yanıldığınızı belirtmek isterim. Sadece Amerika değil,tüm Dünya genelinde beğenilen bir bir bisküvi.
En güzel örneğide Facebooktan verebiliriz aslında. Sizin negro ile farkı yok dediğiniz bisküvinin 30 Milyondan fazla takipçisi varken,Negro ile ilgili bir sayfa-grup bulamadım... Ve sanmıyorum ki bu 30 Milyon takipçinin de hepsi Amerikadan olsun

harun_82 bey iki kutu siparişi verdi. Yarın kargosunu vereceğim,afiyet bal şeker olsun tekrardan
sayin hocam hayir ingilterede var ama ingilizlerde kendi biskuvu turlerini birakmiyo digestive filan yada cadbury cikolata ama genelde cok buyuk fark yok tabi adi bir firma fiba gibi firma yaparsa ornegin metro ile mars bounty ile coco star bunlar esdeger ben negroyuda oneo yuda sevmiyom ama dedigim gibi size hayirli satislar sayenizde insanlar farkli bir sey tatmis olacaktir denemek lazim