Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estafurullah baltalamak gibi bir amaç güddüğünüzü katiyyen düşünmüyorum. Oreoyu sevmeye bilirsiniz,negro ile farkı yok bence diyebilirsiniz sizin damak tadınız,birşey diyemem. Fakat sadece Amerikada amerikalılar deli oluyor derseniz,orda yanıldığınızı belirtmek isterim. Sadece Amerika değil,tüm Dünya genelinde beğenilen bir bir bisküvi.
En güzel örneğide Facebooktan verebiliriz aslında. Sizin negro ile farkı yok dediğiniz bisküvinin 30 Milyondan fazla takipçisi varken,Negro ile ilgili bir sayfa-grup bulamadım... Ve sanmıyorum ki bu 30 Milyon takipçinin de hepsi Amerikadan olsun

harun_82 bey iki kutu siparişi verdi. Yarın kargosunu vereceğim,afiyet bal şeker olsun tekrardan
O tamamen eski olmasından ve marka reklam pazarlaması ile alakasından dolayı. Tat olarak negro ile farkı yok bencede. Macaristan'da 16'lı paket 5 TL gibi bir fiyata satılıyor ama tabi tatmamış olanlar için iyi bir fırsat. hiç olmazsa ben yemiştim o ünlü bisküviden denilebilir.