Merhabalar,
konunuzu baltalamak degil amacim oreo icin bir yorum oreo amerikada cok unlu olan ama sadece amerikada. bir biskivu tipi negro gibi tadida 3 asagi 5 yukari bir biskuvudur
fiyat normal ta ordan gelmis buraya tada gelince cok ta iyi degil bence tabi o benim zevkim ama dedigim gibi amerikalilar deli oluyor