cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
konunuzu baltalamak degil amacim oreo icin bir yorum oreo amerikada cok unlu olan ama sadece amerikada. bir biskivu tipi negro gibi tadida 3 asagi 5 yukari bir biskuvudur
fiyat normal ta ordan gelmis buraya tada gelince cok ta iyi degil bence tabi o benim zevkim ama dedigim gibi amerikalilar deli oluyor
Estafurullah baltalamak gibi bir amaç güddüğünüzü katiyyen düşünmüyorum. Oreoyu sevmeye bilirsiniz,negro ile farkı yok bence diyebilirsiniz sizin damak tadınız,birşey diyemem. Fakat sadece Amerikada amerikalılar deli oluyor derseniz,orda yanıldığınızı belirtmek isterim. Sadece Amerika değil,tüm Dünya genelinde beğenilen bir bir bisküvi.
En güzel örneğide Facebooktan verebiliriz aslında. Sizin negro ile farkı yok dediğiniz bisküvinin 30 Milyondan fazla takipçisi varken,Negro ile ilgili bir sayfa-grup bulamadım... Ve sanmıyorum ki bu 30 Milyon takipçinin de hepsi Amerikadan olsun

harun_82 bey iki kutu siparişi verdi. Yarın kargosunu vereceğim,afiyet bal şeker olsun tekrardan