• 21-03-2014, 16:57:11
    #37
    Misafir
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kullanan yok herhalde, neyse sipariş verdim bakalım inşallah memnun kalırız
    Kalırsın kalırsın, işletim sistemi çılgın kamerası ve ekranıda iyi sayılır yabana atılacak telefon değil...
  • 21-03-2014, 17:19:45
    #38
    sunucuoptimizasyon.com
    Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalırsın kalırsın, işletim sistemi çılgın kamerası ve ekranıda iyi sayılır yabana atılacak telefon değil...
    Çoktan aldım abi gayet memnunum
  • 22-03-2014, 00:26:27
    #39
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000'lik Türkiye'ye yeni gelen model. Lumia 1520. Ben yine 6 inçlik model olan 1320 kullanıyorum ve fiyatı sadece 999 tl.

    Aksesuarları mobilcadde.com üzerinden alıyorum. Oraya bakabilirsiniz.
    evet aldım artık değiştiremedim malesef fatura kesildigi için ama keşke sizin gibi yapıp 1320 yi alsaydım neyse şimdilik bunla idare edelimde daha sonrada 1540 mı ne onu veya daha üst modeli çıkınca onada bakarız.
    ztn hem telefon aldım hem İpad tablet de aldım çok fazlaya kaçmaya gerek yok.
  • 22-03-2014, 00:38:10
    #40
    Üyeliği durduruldu
    bende 1320 tavsiye ederim cep bilgisayarı gibi
  • 22-03-2014, 01:16:37
    #41
    artık 920'yi aldım o yüzden iade etme şansım yok.
    ama bir dahakine sazan gibi hop Lumia diye gidip almıcam tüm modelleri/özellikleri inceleyip öyle alacağım bende 1320 alırdım ama malesef alacağım yerde 1320 yoktu o yüzden 920 almak zorunda kaldım.
    yoksa 1540 var onada 2 bin tl istiyorlar artık o kadar para veremem bir telefona şurda 2 sene sonra zaten bir daha değiştiriyoruz hobi gibi sanki.
    ama bir dahakine daha akıllıca davranıcam iyice araştırmadan almıcam.

    ama şöyle birşey var ben zaten tablet aldım o yüzden bilgisayar gibi kullanmama gerek yok telefonu ipad bana yeterli.
  • 23-03-2014, 11:11:32
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Lumia 1320'de telefon yatık durumdayken yani mesela masada duruyorken kullanırken dokunmatiğine birşeyler oluyor. Birkere dokunuyorum ama herşeye iki kere tıklıyor. Bu durum hakkında bilgisi olan varmı?
  • 24-03-2014, 23:14:06
    #43
    sizce 925 mi yoksa 1320 mi daha iyi ? hangisini tavsiye edersiniz
  • 24-03-2014, 23:18:10
    #44
    Üyeliği durduruldu
    s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizce 925 mi yoksa 1320 mi daha iyi ? hangisini tavsiye edersiniz
    Bende 1320 var memnunum
    büyük olması sorun değilse market çok bişi aramıyorsan bence ideal bu fiyata'da iyidir.
  • 24-03-2014, 23:23:52
    #45
    faLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 1320 var memnunum
    büyük olması sorun değilse market çok bişi aramıyorsan bence ideal bu fiyata'da iyidir.
    büyüklügüne baktım önemli değil herkes büyük telefon kullanıyor zaten.

    ama 925 ile 1320 performans özellik oranında hangisi daha iyidir kıyaslamada ?

    peşin olarak alıcam 920 alıyordum iptal ettirdim batarya çıkmıyor diye.