Bende 1320 var memnunum
büyük olması sorun değilse market çok bişi aramıyorsan bence ideal bu fiyata'da iyidir.
büyüklügüne baktım önemli değil herkes büyük telefon kullanıyor zaten.
ama 925 ile 1320 performans özellik oranında hangisi daha iyidir kıyaslamada ?
peşin olarak alıcam 920 alıyordum iptal ettirdim batarya çıkmıyor diye.