NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000'lik Türkiye'ye yeni gelen model. Lumia 1520. Ben yine 6 inçlik model olan 1320 kullanıyorum ve fiyatı sadece 999 tl.

Aksesuarları mobilcadde.com üzerinden alıyorum. Oraya bakabilirsiniz.
evet aldım artık değiştiremedim malesef fatura kesildigi için ama keşke sizin gibi yapıp 1320 yi alsaydım neyse şimdilik bunla idare edelimde daha sonrada 1540 mı ne onu veya daha üst modeli çıkınca onada bakarız.
ztn hem telefon aldım hem İpad tablet de aldım çok fazlaya kaçmaya gerek yok.