Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
21-03-2014, 17:19:45
#38
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Deae adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kalırsın kalırsın, işletim sistemi çılgın kamerası ve ekranıda iyi sayılır
yabana atılacak telefon değil...
Çoktan aldım abi gayet memnunum