Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
24-03-2014, 23:18:10
#44
faLL
Üyeliği durduruldu
s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sizce 925 mi yoksa 1320 mi daha iyi ? hangisini tavsiye edersiniz
Bende 1320 var memnunum
büyük olması sorun değilse market çok bişi aramıyorsan bence ideal bu fiyata'da iyidir.