artık 920'yi aldım o yüzden iade etme şansım yok.
ama bir dahakine sazan gibi hop Lumia diye gidip almıcam tüm modelleri/özellikleri inceleyip öyle alacağım bende 1320 alırdım ama malesef alacağım yerde 1320 yoktu o yüzden 920 almak zorunda kaldım.
yoksa 1540 var onada 2 bin tl istiyorlar artık o kadar para veremem bir telefona şurda 2 sene sonra zaten bir daha değiştiriyoruz hobi gibi sanki.
ama bir dahakine daha akıllıca davranıcam iyice araştırmadan almıcam.

ama şöyle birşey var ben zaten tablet aldım o yüzden bilgisayar gibi kullanmama gerek yok telefonu ipad bana yeterli.