• 31-10-2013, 10:56:13
    #19
    JaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben o paraya leptop alacaktım, fakat telefon ihtiyacımda olduğu için öyle bir telefon arıyorumki, alınca leptopa ihtiyaç kalmasın

    Genelde o iş için s4 iyi dediler, ama samsuıg bana göre değil
    Hocam s4 islemci acisindan lg g2 ile yarışamaz.Lumialar gerçekten cok şık fakat uygulama bakimindan cok gerideler androide göre. G2ye bir goz atin derim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 31-10-2013, 10:57:39
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun iyiki samsung filan almamışsınız dediginiz gibi küçük büyük herkesin elinde var. Sanki belediye dağıtmış gibi .. Uygulama konusunda pek sıkıntı çekmessiniz zaten popüler olan uygulamalar marketinde var. Whatsapp olsun twitter skype vs vs hepsi markette var.
  • 31-10-2013, 10:58:01
    #21
    BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam s4 islemci acisindan lg g2 ile yarışamaz.Lumialar gerçekten cok şık fakat uygulama bakimindan cok gerideler androide göre. G2ye bir goz atin derim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Uygulama açısından geri de olması çok normal. Ancak yazılım denildiği zaman akla ilk gelen isimlerden biri Microsoft'tur, bu yüzden çok hızlı bir şekilde gelişeceğini düşünüyorum.

    Ayrıca son zamanlarda developer'lara yazılım başı ücret ödeneceğini duydum. Bu da Windows Store'a olan ilgiyi arttıracaktır.
  • 31-10-2013, 11:00:24
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    Nolpe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de iOS - Android'den sıkıldığım için Lumia'ya geçeceğim. Windows Mobile'ın yeterli düzeyde olmadığı fikrine ben de katılıyorum. Ancak Android ilk çıktığı günlerde yerlerde sürünüyordu. Bu yüzden WMobile'a şans verilmesi gerektiğine inananlardanım.

    Son olarak; cihaz hakkındaki düşünceleriniz nedir Arif hocam? Teşekkürler, iyi çalışmalar.
    Bir üst mesajımı güncelledim
  • 31-10-2013, 11:00:43
    #23
    Nolpe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama açısından geri de olması çok normal. Ancak yazılım denildiği zaman akla ilk gelen isimlerden biri Microsoft'tur, bu yüzden çok hızlı bir şekilde gelişeceğini düşünüyorum.

    Ayrıca son zamanlarda developer'lara yazılım başı ücret ödeneceğini duydum. Bu da Windows Store'a olan ilgiyi arttıracaktır.
    Umarim bahsettiginiz gibi olur.Ince ve rengarenk tasarimlari cok hos ama telefonu uygulama acisindan isteyen birisi icin alinmamasi gerektigini düşünüyorum.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 31-10-2013, 11:08:04
    #24
    BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarim bahsettiginiz gibi olur.Ince ve rengarenk tasarimlari cok hos ama telefonu uygulama acisindan isteyen birisi icin alinmamasi gerektigini düşünüyorum.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Arif hocamın da belirttiği gibi, biraz da kullanım amacınıza göre seçim yapmalısınız. Örneğin bundan 1-2 yıl önce jailbreak'li iPhone'u elimden düşürmeyip ne var ne yok yüklemeye çalışırken şimdi içerisinde hiçbir uygulama barındırmıyorum. Bu yüzden farkılılık olması açısından Wmobile tercih edeceğiim. Zira Wmobile'da FIFA, NBA tarzında büyük oyunlar olmamasına rağmen Whatsapp, Twitter tarzındaki en gerekli sosyal ağ uygulamalar sorunsuz şekilde çalışıyor diye biliyorum. Gelişmekte olan bir mobil yazılım için uygulama sorun değil, önemli olan stabil çalışması. Bakalım, ben de kullanmaya başladıkça izlenimlerimi belirteceğim.
  • 31-10-2013, 11:08:25
    #25
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teamviewer uygulaması windows store da mevcut.

    http://www.windowsphone.com/tr-tr/st...0-c1777bdfe9e5
    unutmadan geçen gazete okuyorum, windows ile bir ilgili haberde, Windows Phone telefonları, windows bilgisayarla telefonu tam anlamıyla kontrol edebilme imkanı sunacakmış.
  • 31-10-2013, 12:47:35
    #26
    sunucuoptimizasyon.com
    JaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    unutmadan geçen gazete okuyorum, windows ile bir ilgili haberde, Windows Phone telefonları, windows bilgisayarla telefonu tam anlamıyla kontrol edebilme imkanı sunacakmış.
    Microsoftun nokia'nın akıllı telefon departmanını alma nedeni windows phone işletim sistemini geliştirmek istemesi, google-android-samsung işbirliğini kıskandılar açıkçası.

    Nokia'nın akıllı telefonlar departmanın alınmasıyla windows phone'un gelişim süreci hızlanacak, şu an uygulama market açısından android ve apple store kadar çeşitlilik olmasada ilerleyen zamanlarda onun seviyesine gelecektir.

    Ayrıca diğer önemli konu android market gibi çör çöp virüslü binlerce gereksiz uygulama olacağına adam akıllı temiz 500 tane uygulama olsun daha iyi.
  • 31-10-2013, 12:57:34
    #27
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoftun nokia'nın akıllı telefon departmanını alma nedeni windows phone işletim sistemini geliştirmek istemesi, google-android-samsung işbirliğini kıskandılar açıkçası.

    Nokia'nın akıllı telefonlar departmanın alınmasıyla windows phone'un gelişim süreci hızlanacak, şu an uygulama market açısından android ve apple store kadar çeşitlilik olmasada ilerleyen zamanlarda onun seviyesine gelecektir.

    Ayrıca diğer önemli konu android market gibi çör çöp virüslü binlerce gereksiz uygulama olacağına adam akıllı temiz 500 tane uygulama olsun daha iyi.
    populer uygulamalar var göz attım, onlar yeterli benim için faturama ek olarak turkcell den alacağım, bugün. Ama beyaz rengini atıyormuş, ve çabuk kirlanıyor. bundan dolayı siyah alacağım.