Umarim bahsettiginiz gibi olur.Ince ve rengarenk tasarimlari cok hos ama telefonu uygulama acisindan isteyen birisi icin alinmamasi gerektigini düşünüyorum.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Arif hocamın da belirttiği gibi, biraz da kullanım amacınıza göre seçim yapmalısınız. Örneğin bundan 1-2 yıl önce jailbreak'li iPhone'u elimden düşürmeyip ne var ne yok yüklemeye çalışırken şimdi içerisinde hiçbir uygulama barındırmıyorum. Bu yüzden farkılılık olması açısından Wmobile tercih edeceğiim. Zira Wmobile'da FIFA, NBA tarzında büyük oyunlar olmamasına rağmen Whatsapp, Twitter tarzındaki en gerekli sosyal ağ uygulamalar sorunsuz şekilde çalışıyor diye biliyorum. Gelişmekte olan bir mobil yazılım için uygulama sorun değil, önemli olan stabil çalışması. Bakalım, ben de kullanmaya başladıkça izlenimlerimi belirteceğim.