Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Microsoftun nokia'nın akıllı telefon departmanını alma nedeni windows phone işletim sistemini geliştirmek istemesi, google-android-samsung işbirliğini kıskandılar açıkçası.

Nokia'nın akıllı telefonlar departmanın alınmasıyla windows phone'un gelişim süreci hızlanacak, şu an uygulama market açısından android ve apple store kadar çeşitlilik olmasada ilerleyen zamanlarda onun seviyesine gelecektir.

Ayrıca diğer önemli konu android market gibi çör çöp virüslü binlerce gereksiz uygulama olacağına adam akıllı temiz 500 tane uygulama olsun daha iyi.
populer uygulamalar var göz attım, onlar yeterli benim için faturama ek olarak turkcell den alacağım, bugün. Ama beyaz rengini atıyormuş, ve çabuk kirlanıyor. bundan dolayı siyah alacağım.