JaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben o paraya leptop alacaktım, fakat telefon ihtiyacımda olduğu için öyle bir telefon arıyorumki, alınca leptopa ihtiyaç kalmasın

Genelde o iş için s4 iyi dediler, ama samsuıg bana göre değil
Hocam s4 islemci acisindan lg g2 ile yarışamaz.Lumialar gerçekten cok şık fakat uygulama bakimindan cok gerideler androide göre. G2ye bir goz atin derim

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi