BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam s4 islemci acisindan lg g2 ile yarışamaz.Lumialar gerçekten cok şık fakat uygulama bakimindan cok gerideler androide göre. G2ye bir goz atin derim

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Uygulama açısından geri de olması çok normal. Ancak yazılım denildiği zaman akla ilk gelen isimlerden biri Microsoft'tur, bu yüzden çok hızlı bir şekilde gelişeceğini düşünüyorum.

Ayrıca son zamanlarda developer'lara yazılım başı ücret ödeneceğini duydum. Bu da Windows Store'a olan ilgiyi arttıracaktır.