• 01-10-2013, 01:20:28
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Kaliteli Sunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Ne kadara aldınız ve hangi rengi seçtiniz, şarj süresini de kullandıktan sonra paylaşın lütfen.
    İndirim çekimde vardı 1300 e falan geldi, beyaz olanı seçtim, gittigidiyordanda beyaz açılan kapaklı bir kılıf aldım bakalım gelince görüşlerimi yazarım.
  • 01-10-2013, 13:57:04
    #11
    Aynı model,aynı şikayetler ile bende telefonumu yakında değiştirmeyi düşünüyorum. Özellikle kasa soyulması görünüm açısından can sıkıcı bir durum oluşturuyor.
  • 31-10-2013, 10:42:45
    #12
    Güncel, bugün telefonu inceledim karar vermedim, hangi renk seçmeliyim.
  • 31-10-2013, 10:46:26
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    JaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel, bugün telefonu inceledim karar vermedim, hangi renk seçmeliyim.
    Beyaz daha şık duruyor.
  • 31-10-2013, 10:49:53
    #14
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz daha şık duruyor.
    Bu telefon ile sanal sunucuma bağlantı yapabilirmiyim, teamviewer veya mstsc gibi bir program ile ?
  • 31-10-2013, 10:50:10
    #15
    JaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel, bugün telefonu inceledim karar vermedim, hangi renk seçmeliyim.
    Hocam 1300 civarı bi fiyat ise hala o telefon onun yerine lg g2ye bakin derim .Tam bir performans canavarı.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 31-10-2013, 10:51:58
    #16
    BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1300 civarı bi fiyat ise hala o telefon onun yerine lg g2ye bakin derim .Tam bir performans canavarı.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Ben o paraya leptop alacaktım, fakat telefon ihtiyacımda olduğu için öyle bir telefon arıyorumki, alınca leptopa ihtiyaç kalmasın

    Genelde o iş için s4 iyi dediler, ama samsuıg bana göre değil
  • 31-10-2013, 10:53:53
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    JaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu telefon ile sanal sunucuma bağlantı yapabilirmiyim, teamviewer veya mstsc gibi bir program ile ?
    Teamviewer uygulaması windows store da mevcut.

    http://www.windowsphone.com/tr-tr/st...0-c1777bdfe9e5

    Windows Phone lu bir lumia alacak arkadaşlar önce telefonu kullanım amacınızı belirlemeniz gerekiyor, sürekli uygulama oyunlar ile uğraşıp telefonu elinizden düşürmeyecekseniz androidli bir telefon alın ama az öz uygulama olsun telefonun stabilliği, hızlılığı daha önemli diyorsanız o zaman lumia alın.

    Ben alalı 1 ay oldu sanırım çok memnunum androidden sonra alışmak biraz zaman alıyor ama düzeni oturttuktan sonra gayet ısınıyorsunuz
  • 31-10-2013, 10:55:05
    #18
    Ben de iOS - Android'den sıkıldığım için Lumia'ya geçeceğim. Windows Mobile'ın yeterli düzeyde olmadığı fikrine ben de katılıyorum. Ancak Android ilk çıktığı günlerde yerlerde sürünüyordu. Bu yüzden WMobile'a şans verilmesi gerektiğine inananlardanım.

    Son olarak; cihaz hakkındaki düşünceleriniz nedir Arif hocam? Teşekkürler, iyi çalışmalar.