Kaliteli Sunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Ne kadara aldınız ve hangi rengi seçtiniz, şarj süresini de kullandıktan sonra paylaşın lütfen.
İndirim çekimde vardı 1300 e falan geldi, beyaz olanı seçtim, gittigidiyordanda beyaz açılan kapaklı bir kılıf aldım bakalım gelince görüşlerimi yazarım.