Ben de iOS - Android'den sıkıldığım için Lumia'ya geçeceğim. Windows Mobile'ın yeterli düzeyde olmadığı fikrine ben de katılıyorum. Ancak Android ilk çıktığı günlerde yerlerde sürünüyordu. Bu yüzden WMobile'a şans verilmesi gerektiğine inananlardanım.
Son olarak; cihaz hakkındaki düşünceleriniz nedir Arif hocam? Teşekkürler, iyi çalışmalar.