Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
31-10-2013, 10:49:53
#14
JaaN
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beyaz daha şık duruyor.
Bu telefon ile sanal sunucuma bağlantı yapabilirmiyim, teamviewer veya mstsc gibi bir program ile ?