Hocam 1300 civarı bi fiyat ise hala o telefon onun yerine lg g2ye bakin derim .Tam bir performans canavarı.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Ben o paraya leptop alacaktım, fakat telefon ihtiyacımda olduğu için öyle bir telefon arıyorumki, alınca leptopa ihtiyaç kalmasın
Genelde o iş için s4 iyi dediler, ama samsuıg bana göre değil