Nokia Lumia 925 kullanan?
59
●7.112
- 02-03-2014, 19:23:21Evet bende 4 aydır kullanıyorum, gayet memnunum telefonda yavaşlama kasma kapanma v.s gibi konuların hiçbiri yok yağ gibi akıyor, uygulama markette her geçen gün gelişiyor yeni windows 8 güncellemesiyle de birçok ek özellik eklendi.
- 21-03-2014, 16:33:37bende bugün gittim 920 aldım 925 den haberim yoktu canım sıkıldı 920'i gördüm gittim aldım geldim 1 saat içerisindeElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

920 ile 925 arasında ne fark var acaba ?
bunun bataryasını değiştiremiyor muyuz mesela batarya ömrü biterse yeni batarya ile değiştiremicez mi ?
çıkarılamaz batarya diyor ?
- 21-03-2014, 16:36:05Üyeliği durdurulduYaklaşık 3 haftadır Nokia Lumia 1320 kullanıyorum ve kullandığım telefonlar arasında en iyisi. Gerçekten şahane bir telefon yapmışlar. Kesinlikle öneririm.s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2014, 16:42:29920 aldım bende bitane 6 inc mi ne birşey vardı 2000 lira küsürdü modeli aklımda değil Note3 gibi büyüktü onu almadım.NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdilik bunu aldım bataryası değiştirilebiliyor mu ?
ve aksesuar olarak neler var bunda mesela ? - 21-03-2014, 16:46:41Özellikler aynı sadece 920 biraz daha kalın, o da alt tarafındaki kablosuz şarj modülü yüzünden, 925 te kablosuz şarj modülü olmadığından daha ince, hayırlı olsun.s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2014, 16:54:44Üyeliği durduruldu2000'lik Türkiye'ye yeni gelen model. Lumia 1520. Ben yine 6 inçlik model olan 1320 kullanıyorum ve fiyatı sadece 999 tl.s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksesuarları mobilcadde.com üzerinden alıyorum. Oraya bakabilirsiniz.
