• 31-10-2013, 20:43:58
    #28
    http://www.mobil13.com/nokia-lumia-9...mesi-4141.html adresinde çok detaylı bir inceleme var. Muhtemelen karar vermende yardımcı olacaktır.
  • 02-03-2014, 19:10:26
    #29
    bence gayet stabil calısıyor ve androide göre gayet basarılı sarj süresi acısından daha iyi
  • 02-03-2014, 19:23:21
    #30
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet bende 4 aydır kullanıyorum, gayet memnunum telefonda yavaşlama kasma kapanma v.s gibi konuların hiçbiri yok yağ gibi akıyor, uygulama markette her geçen gün gelişiyor yeni windows 8 güncellemesiyle de birçok ek özellik eklendi.
  • 03-03-2014, 06:45:27
    #31
    bende Lumia almayı düşünüyorum ama 925 baya pahalı geldi daha uygun birşey bakıyorum.
    artık sıkılmaya başladım bir telefona 2 bin lira para vermekten böyle giderse 1 araba parası vereceğiz telefonlara.
  • 21-03-2014, 16:33:37
    #32
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bende 4 aydır kullanıyorum, gayet memnunum telefonda yavaşlama kasma kapanma v.s gibi konuların hiçbiri yok yağ gibi akıyor, uygulama markette her geçen gün gelişiyor yeni windows 8 güncellemesiyle de birçok ek özellik eklendi.
    bende bugün gittim 920 aldım 925 den haberim yoktu canım sıkıldı 920'i gördüm gittim aldım geldim 1 saat içerisinde

    920 ile 925 arasında ne fark var acaba ?

    bunun bataryasını değiştiremiyor muyuz mesela batarya ömrü biterse yeni batarya ile değiştiremicez mi ?
    çıkarılamaz batarya diyor ?
  • 21-03-2014, 16:36:05
    #33
    Üyeliği durduruldu
    s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende Lumia almayı düşünüyorum ama 925 baya pahalı geldi daha uygun birşey bakıyorum.
    artık sıkılmaya başladım bir telefona 2 bin lira para vermekten böyle giderse 1 araba parası vereceğiz telefonlara.
    Yaklaşık 3 haftadır Nokia Lumia 1320 kullanıyorum ve kullandığım telefonlar arasında en iyisi. Gerçekten şahane bir telefon yapmışlar. Kesinlikle öneririm.
  • 21-03-2014, 16:42:29
    #34
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 3 haftadır Nokia Lumia 1320 kullanıyorum ve kullandığım telefonlar arasında en iyisi. Gerçekten şahane bir telefon yapmışlar. Kesinlikle öneririm.
    920 aldım bende bitane 6 inc mi ne birşey vardı 2000 lira küsürdü modeli aklımda değil Note3 gibi büyüktü onu almadım.
    şimdilik bunu aldım bataryası değiştirilebiliyor mu ?
    ve aksesuar olarak neler var bunda mesela ?
  • 21-03-2014, 16:46:41
    #35
    sunucuoptimizasyon.com
    s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    920 aldım bende bitane 6 inc mi ne birşey vardı 2000 lira küsürdü modeli aklımda değil Note3 gibi büyüktü onu almadım.
    şimdilik bunu aldım bataryası değiştirilebiliyor mu ?
    ve aksesuar olarak neler var bunda mesela ?
    Özellikler aynı sadece 920 biraz daha kalın, o da alt tarafındaki kablosuz şarj modülü yüzünden, 925 te kablosuz şarj modülü olmadığından daha ince, hayırlı olsun.
  • 21-03-2014, 16:54:44
    #36
    Üyeliği durduruldu
    s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    920 aldım bende bitane 6 inc mi ne birşey vardı 2000 lira küsürdü modeli aklımda değil Note3 gibi büyüktü onu almadım.
    şimdilik bunu aldım bataryası değiştirilebiliyor mu ?
    ve aksesuar olarak neler var bunda mesela ?
    2000'lik Türkiye'ye yeni gelen model. Lumia 1520. Ben yine 6 inçlik model olan 1320 kullanıyorum ve fiyatı sadece 999 tl.

    Aksesuarları mobilcadde.com üzerinden alıyorum. Oraya bakabilirsiniz.