Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
02-03-2014, 19:23:21
#30
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Evet bende 4 aydır kullanıyorum, gayet memnunum telefonda yavaşlama kasma kapanma v.s gibi konuların hiçbiri yok yağ gibi akıyor, uygulama markette her geçen gün gelişiyor yeni windows 8 güncellemesiyle de birçok ek özellik eklendi.