bende Lumia almayı düşünüyorum ama 925 baya pahalı geldi daha uygun birşey bakıyorum.
artık sıkılmaya başladım bir telefona 2 bin lira para vermekten böyle giderse 1 araba parası vereceğiz telefonlara.
Yaklaşık 3 haftadır Nokia Lumia 1320 kullanıyorum ve kullandığım telefonlar arasında en iyisi. Gerçekten şahane bir telefon yapmışlar. Kesinlikle öneririm.