Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
03-03-2014, 06:45:27
#31
s7e7v7e7n
bende Lumia almayı düşünüyorum ama 925 baya pahalı geldi daha uygun birşey bakıyorum.
artık sıkılmaya başladım bir telefona 2 bin lira para vermekten böyle giderse 1 araba parası vereceğiz telefonlara.