bende Lumia almayı düşünüyorum ama 925 baya pahalı geldi daha uygun birşey bakıyorum.
artık sıkılmaya başladım bir telefona 2 bin lira para vermekten böyle giderse 1 araba parası vereceğiz telefonlara.