Yaklaşık 3 haftadır Nokia Lumia 1320 kullanıyorum ve kullandığım telefonlar arasında en iyisi. Gerçekten şahane bir telefon yapmışlar. Kesinlikle öneririm.
920 aldım bende bitane 6 inc mi ne birşey vardı 2000 lira küsürdü modeli aklımda değil Note3 gibi büyüktü onu almadım.
şimdilik bunu aldım bataryası değiştirilebiliyor mu ?
ve aksesuar olarak neler var bunda mesela ?