Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
21-03-2014, 16:57:11
#37
Deae
Misafir
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç kullanan yok herhalde, neyse sipariş verdim bakalım inşallah memnun kalırız
Kalırsın kalırsın, işletim sistemi çılgın kamerası ve ekranıda iyi sayılır
yabana atılacak telefon değil...