Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç kullanan yok herhalde, neyse sipariş verdim bakalım inşallah memnun kalırız
Kalırsın kalırsın, işletim sistemi çılgın kamerası ve ekranıda iyi sayılır yabana atılacak telefon değil...