Lumia 1320'de telefon yatık durumdayken yani mesela masada duruyorken kullanırken dokunmatiğine birşeyler oluyor. Birkere dokunuyorum ama herşeye iki kere tıklıyor. Bu durum hakkında bilgisi olan varmı?