Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
23-03-2014, 11:11:32
#42
NetBlogi
Üyeliği durduruldu
Lumia 1320'de telefon yatık durumdayken yani mesela masada duruyorken kullanırken dokunmatiğine birşeyler oluyor. Birkere dokunuyorum ama herşeye iki kere tıklıyor. Bu durum hakkında bilgisi olan varmı?