Sidroman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.549
●91.523
Arkadaşlar yarın gece işlemde yazacak. Cuma günü paracıklar hesapta. Bu arada herkes 35.000 usd kazansa aylık bu ülke dolar milyarderi olurdu
Biraz daha ufak atılsın.
Herkesin işi var gücü var. 24 saat oturup ama google ödeme konusunda kavga çıktı mı biri küfür ettimi diye f5 yapacak halleri yok
Umarım bugün işleme girer ama içimden bir ses yarın diyor. 29 Ekimi unutmuşum ben. Olmazsa haftaya kalır.