• 22-02-2010, 20:23:45
    #46
    bende -89 gözüküo(: ne iş anlamadım.
  • 22-02-2010, 20:37:59
    #47
    hesabım sekmesi/ ödeme geçmişi/ kısmından görünüm bölümünü son 12 ay olarak değiştirdiğinizde de bakiye ekside mi görülüyor?
  • 22-02-2010, 20:41:15
    #48
    deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabım sekmesi/ ödeme geçmişi/ kısmından görünüm bölümünü son 12 ay olarak değiştirdiğinizde de bakiye ekside mi görülüyor?
    100.83$ olarak gözüküyor.
  • 22-02-2010, 20:47:02
    #49
    Hafta bitmeden gelir umarım.
  • 22-02-2010, 20:48:51
    #50
    hylt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100.83$ olarak gözüküyor.
    peki ocak ayı kazancınız ne kadar?
  • 22-02-2010, 21:18:46
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Çok şükür ya, askerde lazım olacak para
  • 22-02-2010, 22:02:09
    #52
    Üyeliği durduruldu
    -17 yazıyor bende hayırlısı bakalım
  • 23-02-2010, 04:55:04
    #53
    Mart ayı ödemelerini bekliyorum..
    Mart ayı ödemeleri konusu açana 10 papel benden.
    Hayırlı olsun.
  • 23-02-2010, 06:27:02
    #54
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mart ayı ödemelerini bekliyorum..
    Mart ayı ödemeleri konusu açana 10 papel benden.
    Hayırlı olsun.


    ne alaka Allah aşkına ? Bunun yüzünden ban yiyenler oluyor madem çok biliyon sen açda ben sana 10 < papel << hangi para birimine diyorsan ondan vereyim