• 16-02-2010, 20:27:32
    #1
    her ay başkası açıyor bu ay ben açayım.

    bence ayın 26'sı cuma günü ödeme yapar.

    Eksi bakiyeleride anlarız neden göstermiş
  • 17-02-2010, 02:10:24
    #2
    inşallah yapar benim ay sonu bakiyem 197.10 ama son üç aya göre 45 küsür bakalım nasıl olacak ödeme felan alacakmıyız.
  • 17-02-2010, 04:30:21
    #3
    19'undada yapabilir...
  • 17-02-2010, 06:06:12
    #4
    26sında yatar bencede.
  • 17-02-2010, 06:24:48
    #5
    t0LqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19'undada yapabilir...
    19 mu
  • 17-02-2010, 09:14:55
    #6
    1 Martta yapacaktır bence ödemeyi
  • 17-02-2010, 10:15:52
    #7
    25 inden sonra ısleme almaya baslar sonrakı ayın 4-5 ine kadar tum odemelerı yapar bı bakmısız 26 sında bı kısmımızın yatmıs olur
  • 20-02-2010, 13:57:52
    #8
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her ay başkası açıyor bu ay ben açayım.

    bence ayın 26'sı cuma günü ödeme yapar.

    Eksi bakiyeleride anlarız neden göstermiş
    ödeme geçmişinden görünüm kısmını son 12 ay yaparsanız eksik bakiye olmadığını göreceksiniz..

    ayın 26sına kadar ödeme yaparlar bence..
  • 20-02-2010, 14:01:16
    #9
    hesabında Ödeme işlemde yazan var mı bende bi hareketlilik yok bazı arkadaşlarda uyarı çıkmış sanırım.