• 21-02-2010, 00:40:29
    #28
    MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26 sında öyle bi güzellik yaparsa gerçekten mükemmel olur..

    bende hala ayın 30 unda yapılmak üzere...<<< yazısı çkmadı hala ..
    Ödeme Geçmişi sayfasında üstte yazması lazım. İki aydır 26-27 si gibi yatırıyor.
  • 21-02-2010, 00:54:38
    #29
    bende çıkmadı hala o yazı vallaha 2 aydır tık yok inşallah sorun yapmaz yine
  • 21-02-2010, 03:49:52
    #30
    bekleyek bakalım daha erken
  • 21-02-2010, 05:44:45
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Yahu bu kesinti olayı ne oldu anlamış değilim 70 dolar kesilmiş.12 aylık kazanç listesinden baktığımda şubat ayı 70 dolar görünüyor Tüm zamanlardan baktığımda ise 90 dolar...bu ay da mı yattık yani Kesecek adamı da buldun Google sen de Türkiye gibisin. Hiç haksızdan, kodomandan, hırsızdan hortumcudan kesmiyon helal olsun.......
  • 21-02-2010, 10:00:24
    #32
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir
  • 21-02-2010, 10:48:54
    #33
    bir daha ki hafta cuma günü yatar diye düşünüyorum
  • 21-02-2010, 11:49:44
    #34
    26 sında yatar gibime geliyor.
  • 21-02-2010, 13:08:06
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende 300$ alıcam inş sorun olmaz.
  • 22-02-2010, 12:19:57
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Cuma günü yatması gerekiyor