Konu
Şubat ayı ödemeleri
21-02-2010, 00:40:29
#28
F.Gungor
MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
26 sında öyle bi güzellik yaparsa gerçekten mükemmel olur..
bende hala ayın 30 unda yapılmak üzere...<<< yazısı çkmadı hala ..
Ödeme Geçmişi sayfasında üstte yazması lazım. İki aydır 26-27 si gibi yatırıyor.