• 23-02-2010, 09:18:40
    #55
    MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne alaka Allah aşkına ? Bunun yüzünden ban yiyenler oluyor madem çok biliyon sen açda ben sana 10 < papel << hangi para birimine diyorsan ondan vereyim
    Şubat ayından beklentim yok diyorum alakası bu.
    hem bizi tanıyan tanır ..
  • 23-02-2010, 10:13:27
    #56
    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var." da şubat 28 gün değil mi adsense benle dalga mı geçiyosun ?
  • 23-02-2010, 12:43:46
    #57
    @Clable iyi yakalamışsın
  • 23-02-2010, 12:58:27
    #58
    1 Martı bulur
  • 23-02-2010, 13:04:51
    #59
    Erken ödese öyle mutlu olurdum ki anlatamam
  • 23-02-2010, 13:07:14
    #60
    Üyeliği durduruldu
    1 martı bulmasın yaa
  • 23-02-2010, 14:04:48
    #61
    cumaya inş öder ya
  • 23-02-2010, 14:07:04
    #62
    Gelir inş bu hafta.
  • 23-02-2010, 14:25:35
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu hafta gelir inşallah