Konu
Şubat ayı ödemeleri
23-02-2010, 09:18:40
#55
webkit
MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne alaka Allah aşkına ? Bunun yüzünden ban yiyenler oluyor madem çok biliyon sen açda ben sana 10 < papel << hangi para birimine diyorsan ondan vereyim
Şubat ayından beklentim yok diyorum alakası bu.
hem bizi tanıyan tanır ..