• 23-02-2010, 14:35:53
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    26 sında hesapta olur
  • 23-02-2010, 15:52:43
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Offf Bekliyorum Hala. Ocak Ayından Kalan Ödememi Alacağım. Maddi Krizdeyim Bende
  • 23-02-2010, 16:12:56
    #66
    Googleye belli olmaz. Bir bakmışsın bu hafta yatmış, bir bakmışsın diğer aya sarkmış.
  • 23-02-2010, 16:15:36
    #67
    Dolar artışta hadi yine iyiyiz ama her zaman oldugu gibi tam ödeme gününe yakın inşallah düşmez http://www.google.com.tr/#hl=tr&safe...ef815bea7fb09e

    1 ABD Doları = 1,52819909 Yeni Türk Lirası
  • 23-02-2010, 16:19:33
    #68
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar artışta hadi yine iyiyiz ama her zaman oldugu gibi tam ödeme gününe yakın inşallah düşmez http://www.google.com.tr/#hl=tr&safe...ef815bea7fb09e

    1 ABD Doları = 1,52819909 Yeni Türk Lirası
    verildiği günün kuruna göre hesaplanmıyor bildiğim kadarıyla
  • 23-02-2010, 16:21:57
    #69
    Üyeliği durduruldu
    ödeme alalımda 1 kuruşun önemi yok arkadaşlar
  • 23-02-2010, 18:04:55
    #70
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme alalımda 1 kuruşun önemi yok arkadaşlar
    aynen ya gelsin şu ödemeler.
  • 23-02-2010, 18:41:22
    #71
    daha ocak ayını almadım ben 26 sında gidiyorum askere inş gitmeden görürüm hesabımda
  • 23-02-2010, 18:45:14
    #72
    Üyeliği durduruldu
    SeoKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha ocak ayını almadım ben 26 sında gidiyorum askere inş gitmeden görürüm hesabımda
    Ocak benimde yatmadı ama bu ay geliyor inşallah =) Bende yarın teslim oluyorum. Sanada hayırlı teskereler arkadaşım