SeoKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha ocak ayını almadım ben 26 sında gidiyorum askere inş gitmeden görürüm hesabımda
Ocak benimde yatmadı ama bu ay geliyor inşallah =) Bende yarın teslim oluyorum. Sanada hayırlı teskereler arkadaşım