Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...
Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...
Yok daha işleme girmediler. Ayın 15'inden sonra bir erteleme talebiniz yoksa her zaman yazar bunu
ya ben bu yazıyı ne zaman gorsem odeme almısımdır ınsallah bu ayda alacam saten gectım 100 doları Fatıh kardes ıcımı karartma ya
Yok hocam içini karartmak değil niyetim altta ödeme işlemde yazdıktan bir gün sonra hesaba yatarda. şimdi siz ödeme işleme girdi yazınca insanlar heyecanlanır gerçekten girdi falan sanarlar diye açıklama gereği duydum