• 21-02-2010, 00:06:35
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şubat 30 çekmiyorki
    26 sında alırız inş
  • 21-02-2010, 00:13:57
    #20
    Ödemem işleme alınmış

    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...
  • 21-02-2010, 00:21:05
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    heyecanlandırmayın adamı
  • 21-02-2010, 00:22:23
    #22
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemem işleme alınmış

    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...
    Yok daha işleme girmediler. Ayın 15'inden sonra bir erteleme talebiniz yoksa her zaman yazar bunu
  • 21-02-2010, 00:25:03
    #23
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok daha işleme girmediler. Ayın 15'inden sonra bir erteleme talebiniz yoksa her zaman yazar bunu
    ya ben bu yazıyı ne zaman gorsem odeme almısımdır ınsallah bu ayda alacam saten gectım 100 doları Fatıh kardes ıcımı karartma ya
  • 21-02-2010, 00:25:50
    #24
    Genelde 26 sinda hesapta olur, bazen gecikme olabiliyor. Bankalarin yogunluguna kasmis bise birazda.
  • 21-02-2010, 00:27:24
    #25
    umarım 26 hesapta olur
  • 21-02-2010, 00:33:52
    #26
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ben bu yazıyı ne zaman gorsem odeme almısımdır ınsallah bu ayda alacam saten gectım 100 doları Fatıh kardes ıcımı karartma ya
    Yok hocam içini karartmak değil niyetim altta ödeme işlemde yazdıktan bir gün sonra hesaba yatarda. şimdi siz ödeme işleme girdi yazınca insanlar heyecanlanır gerçekten girdi falan sanarlar diye açıklama gereği duydum
  • 21-02-2010, 00:35:28
    #27
    26 sında öyle bi güzellik yaparsa gerçekten mükemmel olur..

    bende hala ayın 30 unda yapılmak üzere...<<< yazısı çkmadı hala ..