ya ben bu yazıyı ne zaman gorsem odeme almısımdır ınsallah bu ayda alacam saten gectım 100 doları Fatıh kardes ıcımı karartma ya
Yok hocam içini karartmak değil niyetim

altta ödeme işlemde yazdıktan bir gün sonra hesaba yatarda. şimdi siz ödeme işleme girdi yazınca insanlar heyecanlanır gerçekten girdi falan sanarlar diye açıklama gereği duydum