• 20-02-2010, 14:23:27
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ocak ayı ödemesi almamıştım ancak dun ödemem işleme alınmış.
  • 20-02-2010, 15:17:03
    #11
    Mart 1 de hesapta olur.
  • 20-02-2010, 15:47:44
    #12
    BIaCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ocak ayı ödemesi almamıştım ancak dun ödemem işleme alınmış.
    Benimde aynı.
  • 20-02-2010, 16:12:29
    #13
    bakiye gözüküyor mu arkadaşlar sizde ?
  • 20-02-2010, 16:13:44
    #14
    ödemeyi bekliyorum valla
  • 20-02-2010, 23:35:18
    #15
    Kurumsal Üye
    Daha işleme alınmamış, umarım sorun çıkarmaz.
  • 20-02-2010, 23:38:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Perşembe günü işlemde yazar / Cuma sabahı hesaplara düşmeye başlar
  • 20-02-2010, 23:42:44
    #17
    Kurumsal Üye
    "Ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var." diye yazıyormuş zaten.

    Bekleyelim.
  • 20-02-2010, 23:45:28
    #18
    en geç perşembe gelir umarım ...