• 22-02-2010, 12:21:12
    #37
    Üyeliği durduruldu
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir
    Gözün aydın usta seninde yolluyor adsense güle güle harca
  • 22-02-2010, 12:22:38
    #38
    26 da hesapta diye umuyorum.
  • 22-02-2010, 12:23:00
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Sinanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir daha ki hafta cuma günü yatar diye düşünüyorum
    Çokmu düşündün bunu
  • 22-02-2010, 12:26:36
    #40
    Üyeliği durduruldu
    gelsin xxxxler
  • 22-02-2010, 12:31:06
    #41
    bende dün gördüm paneldeki yazıyı,önce dikkatimi çekmedi ama sonradan farkettim bu ayın 30 çekmedigini ve bu google kafayı mı yedi diye düşünüyordum
  • 22-02-2010, 12:59:52
    #42
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözün aydın usta seninde yolluyor adsense güle güle harca
    sağolasın usta inşallah kasazıs belasız alacağız bu ay
  • 22-02-2010, 20:04:46
    #43
    şubat bakiyesi gözüküyor mu sizde?
  • 22-02-2010, 20:22:40
    #44
    30 unda diyor cuma 26sı oluo(:
  • 22-02-2010, 20:23:00
    #45
    -202 gelirse ne ala gelmezse elveda