webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mart ayı ödemelerini bekliyorum..
Mart ayı ödemeleri konusu açana 10 papel benden.
Hayırlı olsun.


ne alaka Allah aşkına ? Bunun yüzünden ban yiyenler oluyor madem çok biliyon sen açda ben sana 10 < papel << hangi para birimine diyorsan ondan vereyim