Konu
Şubat ayı ödemeleri
23-02-2010, 06:27:02
#54
MaFia_iLLeGaL
webkit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mart ayı ödemelerini bekliyorum..
Mart ayı ödemeleri konusu açana 10 papel benden.
Hayırlı olsun.
ne alaka Allah aşkına ? Bunun yüzünden ban yiyenler oluyor madem çok biliyon sen açda ben sana 10 < papel << hangi para birimine diyorsan ondan vereyim