ama geldi
Şubat ayı ödemeleri
461
●28.999
- 25-02-2010, 10:25:33Evet buna bende katılıyorum nedense herkes baya kazandı gibi bi his varErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2010, 11:38:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende tam aksini düşünüyorum. Çünkü benim ve bir kaç arkadaşımın bu ay baya düşük diğer aylara göre. Neyse az olsun öz olsun helal olsun.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Heycan var, üstte ay sonuna eftniz vs de yazıyo, "ödeme işlemde" nasıl bişi merak ediyom