• 25-02-2010, 00:29:35
    fazla paniğe gerek yok yav yazmasada ödeme geçtiyseniz 100 ü yüzde 99 yatacaktır. benim geçen ay hiç yazmıyodu - idi hatta ama geldi
  • 25-02-2010, 01:29:37
    şu günler bi geçmedi
  • 25-02-2010, 01:32:11
    pooof
  • 25-02-2010, 01:37:26
    Üyeliği durduruldu
    bu aralar sanırım herkes yklü alcak :d
  • 25-02-2010, 01:41:41
    Joo
    Üyeliği durduruldu
    dolar kuru tıkla
  • 25-02-2010, 10:25:33
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu aralar sanırım herkes yklü alcak :d
    Evet buna bende katılıyorum nedense herkes baya kazandı gibi bi his var
  • 25-02-2010, 11:38:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet buna bende katılıyorum nedense herkes baya kazandı gibi bi his var
    Bende tam aksini düşünüyorum. Çünkü benim ve bir kaç arkadaşımın bu ay baya düşük diğer aylara göre. Neyse az olsun öz olsun helal olsun.
  • 25-02-2010, 11:40:04
    bu akşam işleme girer yarın yatar kanımca
  • 25-02-2010, 11:48:15
    yaw ilk ödemeyi alıcam 3 kuruş bişi Heycan var, üstte ay sonuna eftniz vs de yazıyo, "ödeme işlemde" nasıl bişi merak ediyom Refreshliyom saifeyi paso